Traduce

dimarts, 16 d’abril del 2013

Pitets i més pitets!!

Altra peça de roba molt útil, almenys per mi, han estat els pitets! Amb el Pol no vaig tenir la necessitat de fer-ne servir gaires ja que ha babejat molt poquet i a l'hora de menjar no treia gairebé res. En canvi amb el Nil, no és que babegi gaire, però si que em trobo que després del pit acostuma a treure bastant, s'atipa massa!!


Donat aquest fet m'he posat i li he fet un bon grapat de pitets de tots colors, ja que estem a la primavera, donen bastanta alegria! Per darrere de la tela del pitet he tornat a fer servir tela de rizo, més que res perquè absorbeixi bé i ell no acabi tot mulladet!!


Si us agrada algun d'ells, només m'ho heu de dir i us el faré encantada! M'envieu un mail a polinilus@gmail.com i així concretem la tela que més us agradi!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada